Clientul nostru

Clientul nostru este cea mai cunoscuta companie de software imobiliar din Belgia. Principalul lor produs este un soft integrat de CRM, bazat pe cloud, proiectat special pentru domeniul imobiliar. S-au lansat in 2000 cu un software care facilita vizitarea virtuala a proprietatilor tranzactionate si cu dezvoltarea de website-uri pentru agentii imobiliare. Folosind experienta si know-how-ul acumulate de atunci, in 2002 au inceput sa lucreze la un sistem de management al relatiei cu clientii (CRM), special conceput pentru profesionistii din domeniul imobiliar. Prima versiune a acestuia a fost lansata in 2004 si de atunci a devenit o solutie foarte eficienta pentru multi agenti imobiliari din tari europene.

Nevoia clientului

Clientul avea nevoie de cateva imbunatatiri la sistemul CRM, pentru a oferi agentilor imobiliari o mai buna experienta de utilizare si o mai buna integrare cu programele deja folosite de catre agentii. Aveau nevoie de o solutie de tip modular, cu functionalitati complexe, care sa poata fi adaptate usor unor cerinte ulterioare de management al website-urilor, functii de calendar, proprietati, expediere mesaje, gestionare contacte, facturare, workflow si marketing.

Cerintele clientului nu au fost clar determinate de la inceput, deoarece acest tip de proiect presupune un proces continuu de dezvoltare, in care, impreuna cu clientul, discutam fluxul de lucru, planificam pasii necesari si identificam modalitati de-a imbunatati procesele si adauga caracteristici utile.

Abordarea noastra

Dupa ce le-am analizat nevoile, am identificat si le-am propus solutia tehnica optima care sa raspunda acestor nevoi. La inceput am imbunatatit o parte din functionalitatile platformei lor deja existente, iar in primul trimestru din 2010 am lansat o a doua versiune a software-ului. Re-proiectat, mai avansat din punct de vedere tehnologic, mai performant si cu mai multe functionalitati.

Solutia

Am urmat indeaproape procedurile Microsoft pentru dezvoltarea de aplicatii distribuite orientate catre servicii. Interfata inteligenta cu utilizatorii clienti a fost implementata in WPF (Windows Presentation Foundation), folosind MVVM ca pattern de design.

CRM-ul este stratificat in niveluri multiple:

  • Data Access Layer (DAL) pentru operatiuni de accesare a bazei de date in MS SQL
  • Peste DAL se gaseste Business Logic Layer (BLL), ce foloseste baza de date si aplica regulile specifice de business
  • Service Layer, nivelul de servicii, se bazeaza pe Windows Communication Foundation (WCF), expune metode BLL ce urmeaza sa fie accesate de catre UI si de catre toate celelalte serviciicare ruleaza in ecosistemul CRM-ului imobiliar

CRM-ul este responsiv pentru dispozitive mobile, pentru a raspunde nevoilor de mobilitate si flexibilitate necesare modului de desfasurare a activitatii agentilor imobiliari. Sistemul include o gama larga de caracteristici orientate catre clienti, cu numeroase raspunsuri la datele introduse de catre clienti si un sistem de asistenta usor de utilizat.

Interfata platformei cu utilizatorul:

Interfata desktop este o aplicatie inteligenta disponibila in mai multe limbi, scrisa in C#, Windows Presentation Foundation (WPF) folosind Model View ViewModel (MVVM) si urmand cat mai indeaproape pattern-urile si practicile Microsoft .NET. Gestionarea relatiei cu clientii se face direct dintr-un sistem integrat, complet automatizat, ce foloseste mai multe module.

Tehnologii:

  • C#
  • WPF
  • WCF
  • LINQ
  • MS-SQL

 

  • SQLite
  • ASP.NET
  • MVC
  • SOA

Beneficiile clientului in urma faptului ca a lucrat cu noi:

  • Au primit livrabilele mereu la timp, datorita experientei noastre bogate in dezvoltarea de solutii web complexe si a nivelului nostru de profesionalism
  • Au beneficiat de rezultate optime pentru bugetul pe care il aveau la dispozitie, datorita raportului excelent calitate / cost
  • Am raspuns cerintelor specifice foarte rapid si dand dovada de un grad mare de flexibilitate
  • Le-am oferit o varietate larga de experti, inclusiv designeri, programatori de baze de date, programatori back-end si front-end
  • Au beneficiat de suport si asistenta care sa-i ajute sa treaca usor de la platforma lor anterioara la cea construita de noi
quote

Roweb s-a dovedit a fi un partener grozav, oferindu-ne o echipa foarte responsiva. Pe parcursul colaborarii noastre, mi-a fost foarte usor sa comunic cu ei si au fost foarte flexibili pentru a indeplini cerintele noastre. Din cauza complexitatii proiectului, noi cerinte apar destul de des iar Roweb au reusit de fiecare data sa gaseasca si sa implementeze la timp solutiile potrivite. N-am nici o ezitare sa-i recomand pentru dezvoltarea de proiecte enterprise complexe.

Jean Waucquez

Jean Waucquez
Owner, WHISE nv

Cateva proiecte ale noastre

Navigati prin portofoliul nostru dupa tipul solutiei, tehnologie principala sau domeniu de activitate al clientului.


Cere acum o estimare de cost gratuita

Trimite-ne un email la contact@roweb.ro sau completeaza informatiile despre proiectul tau si noi te vom contacta cu o estimare de cost in cel mult 2 zile lucratoare.