Clientul nostru

Clientul nostru este Tourpaq ApS, o companie daneza care ofera solutii software operatorilor turistici. Solutiile lor pentru agentii de servicii turistice includ tool-uri pentru SEO, structurarea datelor, gestiune financiara si monitorizare a platilor, ticketing si management al creditelor, optimizare automata a preturilor si solutii de marketing si managementul realtiei cu clientii (CRM).

Necesitatile clientului

Tourpaq avea nevoie de un sistem de management pentru operatori de turism care sa permita utilizatorilor sa gestioneze tot ce tine de activitatea lor, dintr-un dashboard unic: configurarea preturilor, oferte, disponibilitati, vanzari online, facturare, plati programate, rapoarte in timp real, vizualizari de date, marketing si integrarea cu multiple sisteme third-party, precum sisteme GDS, companii de asigurari sau sisteme de email si SMS.

Solutia noastra

Tourpaq a ales sa lucreze cu noi la acest proiect dupa o serie de discutii preliminare, in care factorul decisiv a fost abilitatea noastra de-a intelege problemele lor specifice si de-a oferi cele mai eficiente solutii, precum si competentele tehnice ale expertilor nostri in software.

 

Cerintele lor au venit dintr-o perspectiva practica si o parte din sarcina noastra a fost sa le oferim consultanta in stabilirea specificatiilor proiectului, pornind de la nevoile lor practice, identificarea celor mai bune solutii care sa raspunda acestor probleme, si implementarea acestor solutii.

Flexibilitatea noastra si folosirea metodologiei Agile au jucat de la inceput un rol important in succesul colaborarii noastre.

Abordarea noastra

Echipa de proiect a constat in 12 experti:

  • un Arhitect de Software
  • un Manager de Proiect
  • un Specialist in Baze de Date
  • un Designer UX
  • 2 Developeri UI / Web
  • 6 Developeri .NET

Principala provocare a proiectului a fost complexitatea din spatele unui astfel de sistem de management, ce trebuie sa eficientizeze gestiunea rezervarilor, tichetelor, emailurilor, finantelor, operatorilor de cazare si de transport, produse suplimentare, liste de preturi, clienti si multe altele.

Solutia este alcatuita din mai multe componente, care permit operatorilor de turism sa isi gestioneze toate departamentele si sa automatizeze complet anumite procese.

Pentru Marketing Manageri sistemul CMS permite gestionarea tuturor descrierilor de produse si servicii, un sistem de chestionare integrat, care asigura colectarea cu acuratete a feedback-ului de la clienti, integrarea automata pentru newsletter si cu portaluri precum Momondo, Travel Market, SkiSport sau Facebook.

Managementul de varf poate simula vanzari si costuri in functie de plecare, destinatie si multe alte criterii. Dashboard-urile pe care le au la dispozitie le permit o vedere de ansamblu si verificarea rapida a statusului multiplelor obiective.

Managerii de Brand pot controla si ajusta cu usurinta preturile, pot genera oferte speciale, vizualiza rata de ocupare pentru paturile din unitatile de cazare si pentru locurile din cadrul zborurilor. Informatii actionabile precum profitul detaliat, statistici legate de cost si de vanzari - sunt de asemenea disponibile si pot fi accesate din perspectiva de ansamblu a dashboardului, unde utilizatorul poate activa si alerte legate de aceste metrice.

Aplicatia foloseste o arhitectura stratificata, ce permite legaturi slabe intre straturi si un potential mare de refolosire, obtinute prin aplicarea unor pattern-uri si principii de design agile. Aplicatia a fost dezvoltata folosind tehnologii performante de ultima ora, precum: ASP.NET AJAX, Knockout, jQuery, Web API, WCF, MS SQL Server, Entity Framework and Telerik Rad Controls

Servicii third - party integrate:

  • uAPI TravelPort pentru rezervat locuri la zborurile comerciale
  • integrare API AutoEurope ce faciliteaza inchirierea de masini ca parte din pachetul turistic
  • Serviciile Paxport, Radixx, DAT si AirBerlin sunt folosite pentru a trimite liste de pasageri catre companiile aeriene, aeroporturi si personal de bord
  • API-ul Twilio este folosit pentru integrare SMS ce faciliteaza notificarea clientilor
  • integrarea API-urilor Gouda si Europeiske permite operatorilor turistici sa vanda asigurari de calatorie
  • API-urile Google Charts si Google Visualization sunt folosite pentru integrarea diverselor rapoarte

Beneficiile clientului pentru ca ales sa colaboreze cu noi:

  • Dezvoltare rapida si de inalta calitate
  • Raspunsuri rapide la cereri de suport sau la cerinte noi
  • Planificare flexibila
quote

Am dezvoltat TourPaq impreuna cu Roweb, de la un sistem de rezervari pentru mici operatori de turism, la cea mai performanta solutie de pe piata, ce raspunde nevoilor marilor companii de turism. Am fost impresionati de nivelul de profesionalism de care Roweb au dat dovada pe parcursul colaborarii noastre. Au reusit intotdeauna sa inteleaga nevoile si dorintele noastre si ne-au ajutat sa ne transformam ideile in realitate. Mai mult Industria turistica este intr-o permanenta dezvoltare, de aceea e nevoie sa intelegem necesitati de schimbare pe masura ce incep sa apara, lucru care pune foarte multa presiune pe echipa de dezvoltare. Roweb au reusit intotdeauna sa se ridice la inaltimea provocarii si sa se mentina inaintea competitiei cu tehnologiile pe care le-am putea utiliza. Este o placere sa cooperezi cu un partener atat de profesionist, care nu doar livreaza rezultatele asupra carora ati convenit, dar are in plus in perspectiva dezvoltarea viitoare a afacerii. Roweb continua sa fie partenerul nostru, mentinand comunicarea cu utilizatori TourPaq, facand ajustari zilnice si planificand dezvoltarea direct cu acestia. De la inceputul colaborarii noastre am avut incredere in Roweb sa preia toate responsabilitatile legate de managementul proiectului, lasandu-i pe ei sa puna in aplicare ideile si input-ul nostru, ceea ce ne-a permis sa ne concentram pe vazarea produsului si astfel sa optinem un avans competitiv urias. Pot sa recomand Roweb cu toata increderea si mi-a facut cu adevarat placere sa lucrez cu ei in ultimii sase ani

Bjarke Hansen

Bjarke Hansen
CEO, Owner TourPaq Aps

Cateva proiecte ale noastre

Navigati prin portofoliul nostru dupa tipul solutiei, tehnologie principala sau domeniu de activitate al clientului.


Cere acum o estimare de cost gratuita

Trimite-ne un email la contact@roweb.ro sau completeaza informatiile despre proiectul tau si noi te vom contacta cu o estimare de cost in cel mult 2 zile lucratoare.